Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica w Lubinie serwis informacyjny
Informacje ogólne
  • Dane adresowe
  • Status prawny
  • Cele i zadania
  • Organizacja
  • Regulaminy
  • Rekrutacja
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Wersja archiwalna publikacji Rekrutacja - Kierownik Działu Administracji z dnia 2019-04-03 12:02:50

      Rekrutacja - Kierownik Działu Administracji

    NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA DZIAŁU ADMINISTRACJI 

    Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Staszica w Lubinie

    OGŁASZA NABÓR

    Na stanowisko Kierownika Działu Administracji

     

    Miejsce – Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica w Lubinie,

    Zatrudnienie – 1 etat

     

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m. in.:

    • organizacja pracy podległych pracowników i bezpośredni nadzór nad nimi, 
    • planowanie i rozliczanie urlopów podległych pracowników,  
    • wnioskowanie o premię dla podległych pracowników, 
    • troska o czystość, ład, porządek i estetykę w obiektach MBP oraz terenie wokół placówek,
    • zakup i rozliczanie kart czytelniczych,
    • obsługa filii bibliotecznych i działów – przyjmowanie zgłoszeń o awariach, potrzebach i problemach utrudniających pracę filii i działów MBP,
    • dbałość o właściwy stan techniczny urządzeń i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu działów i filii bibliotecznych. Terminowe usuwanie zgłoszonych usterek,
    • dokonywanie zakupu wyposażenia, materiałów biurowych, gospodarczych, środków trwałych oraz realizacja zamówień na usługi dostawy,
    • przygotowanie planów remontów bieżących i kapitalnych oraz napraw i inwestycji,
    • poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe,
    • prowadzenie procedur związanych z realizacją udzielania zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
    • prowadzenie ksiąg inwentarzowych wszystkich środków trwałych, sprzętu gospodarczego i wyposażenia MBP,
    • dbałość o właściwy stan higieniczno-sanitarny i warunki BHP na terenie MBP,
    • odpowiedzialność za organizację zabezpieczeń i ochrony mienia MBP,
    • czuwanie nad terminową realizacją zleceń nadzoru budowlanego, Straży Pożarnej  itp.,
    • prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego (protokoły kontroli technicznej budynku, ewakuacyjne itp.),
    • prowadzenie statystyk oraz sprawozdań,
    • opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
    • nadzór nad archiwum zakładowym MBP,
    • ścisła współpraca z głównym księgowym MBP w zakresie planowania i realizacji budżetu Biblioteki,
    • wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które wynikają z przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora MBP i należą do kompetencji Kierownika Działu Administracji.

    Wymagania kwalifikacyjne:

    • wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i 2-letnia praktyka,
      lub wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy w administracji,
    • praktyczne umiejętności stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa administracyjnego oraz prawa budowlanego,
    • biegłej obsługi pakietu MS Office,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych,
    • odpowiedzialności, dokładności, rzetelności,
    • dodatkowym atutem będzie znajomość programy JPROBIT moduł Majątek Trwały.

    Ze swojej strony oferujemy:

    • zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
    • pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00,
    • wynagrodzenia adekwatnego do wykształcenia oraz posiadanego doświadczenia zawodowego.

    Wymagane dokumenty:

    • kwestionariusz osobowy rekrutacyjny dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania pdf (.pdf),
    • klauzula informacyjna (załącznik nr 1 do kwestionariusza osobowego rekrutacyjnego) – do pobrania pdf (.pdf),
    • życiorys - CV,
    • kserokopie poświadczające staż pracy,
    • kserokopie dokumentów poświadczające kwalifikacje zawodowe.

    Informacje dodatkowe:

    • nabór odbędzie się w dwóch etapach: I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap obejmujący postępowanie kwalifikacyjne – wybrane osoby zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    • informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w kadrach MBP w Lubinie w godzinach od 08:00 do 12:00,
      tel. 76 746 83 90, 91
    • dokumenty należy składać osobiście do dnia 15.03.2019r. (włącznie) w godz. 10:00 –14:00 w sekretariacie MBP w Lubinie ul. M. Skłodowskiej-Curie 6,
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiej Biblioteki Publicznej
      w Lubinie.
      udostępnił Marcin Janik dnia 2019-04-03
      opracował Edyta Magdziak dnia 2019-03-06
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 
    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra